امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

سرما خوردگی بهراد

1393/9/12 10:0
181 بازدید
اشتراک گذاری

غمگینخطاغمناک

پسرم گل معصوممنفرشته نا خواسته سرما خورد بخاطر چکاپ بردیمش مطب دکتر بچه های کوچیک مطب سرما داشتن بهراد منم گرفت جوری که بهش میگن سرما خوردگیش اسمش خوروسک

سرفه هاش عین خروس صدا میکنه الان 3روزه اما خوب نشده آمپول دگزا هم براش زدیم

براش دعا کنید زودتر خوب بشه مرسی

دلشکستهامروز 12 آذر و پسر من هنوزم خوب نشده الان آبريزش بيني داره و فس فس ميكنه شده مماخش بادكنك

راستي در تاريخ 10 آذر ماه  پسرم يه تحول ديگه ايجاد كرد و اون اينكه:

پاشد خودش رفت مهر برداشته و بدون اينكه ما كاري بكنيم و تشويقش كنيم مهر گذاشت رو زمين و به حالت ايستاده رو به مهر كرد انگار ميخواست نماز بخونه بعدش سجده رفت من و باباش هنگ كرده بوديم خدا اين پسر چه ميكنه دوستت دارم پسرم ممنون خدا الان ره رفت خوب خوب ياد گرفته گل پسر و مثل عروسك كوكي كوكش ميكنن انگار و فقط راه ميره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی
27 آبان 93 12:19
فداش بشم انشالله زود زود خوب بشی عزیزم
مامان بهراد
1 آذر 93 14:43
عزيزم چقدر هزار ماشاا... بزرگ شده باور كن خيلي درگير بودم شرمنده منو ببخش من حتي به ديگر دوستان سر نزدم و از همشون عذرخواهي ميكنم اميدوارم كه زودتر خوب بشه خيلي مراقبش باش. تولدشم هزاراان بار مبارك باشه