امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

سرمای بهراد و سلام شیر خشک

1392/9/13 13:28
217 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی نبودم آخه حسابی گرفتارم نمیدونم شب و روز چطور میگذرهکلافه

 

جونم براتون بگه که بهرادم از 2آذر تا خود  9 آذر سرما سخت خورده بود

 

سرفه هاششده عین بابابزرگا انقدر دلم براش میسوزه وقتی سرفه میکنهنگران

 

وقتی بردمش دکتر کلی دارو داد یک هفته خورد اما تاثیر نداشت تا اینکه شنبه دوباره بردمش

 

دکتر یک سری دارو قویتر داد یکی هیدروکسیزین که تا میخورد معدش درد میگرفت و جیغ میکشید

 

دارو سالبودیک داد که متوجه شدم پاهاش لرزش پیدا کرده نگو دارو بهش نمیساختهاسترس

 

و باعث تشنج میشده اما واسه بهرادم خدارو شکر خفیف بوده

 

واسه همین حالم از هرچی دارو بهم خوردسبز

 

و قسم خوردم که دیگه دارو بهش ندم و رو کنم به دارو گیاهی تا این بلاها سرش نیاد

 

نمیدوم  این دارو سازها چرا داروهایی میسازن که بچه به جای اینکه خوب بشه

 

از اون طرف مریضی های دیگه میگیره خلاصه بدجور نگران بودم و داروها رو قطع کردم

 

و رفتم تخم به دم کردم و دادم و خیلی بهتر شد دم قدیمیا گرم قلبماچ

 


 

خبر بعدی اینکه یه چند روزی میشه که شیرم خیلی کم شده

 

و شبها بهراد از گشنگی گریه میکنه و تصمیم گرفتم که بهش شیر خشک بدم

 

واسه همین بابایش واسش نان 1خریده امیدوارم که اذیت نشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Marzieh
12 آذر 92 19:06
سلام عزيزم خدا واست نكه داره ني ني نازتو منم ني نيم بهمن مياد اميدوارم سالم باشه ایشالا که هست
مامان بهراد
13 آذر 92 15:18
اي عزيز دل خاله چرا سرما خوردي من دلم برات تنگ شده بود هي ميومدم كه عكس جديدتو ببينم ولي چيزي نبود الان خيلي ناراحت شدم كه سرماخوري تو رو خدا زودتر خوب شو عسلك خاله هديه جون مراقبش باش توي اين آلودگي هوا هم زياد بيرون نيارش فدات اسفند براش دود كن عزيزم