امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

نگرانی برای لثه بهراد

1392/10/24 14:32
224 بازدید
اشتراک گذاری

خبر جدید...

بهرادم جدیدا لجباز شده و موقع شیر همش انگار لثش میخاره با حرص شیر میخوره

 

و همشم توف میکنه عزیزش میگه احتمالا داره دندون در میاره اما به نظرم خیلی زوده

 

آخه چرا بهراد تازه 3ماه و 2 روزشه حالا هر چی شد اگه در بیارهخواسته خداست دیگه 

 

ایندفعه دیگه جشن میگیرم براش چون برای ختنه سورونش کاری نکردم تو محرم بود

 

و بعدشم از نظر مالی زیاد اوضاع خوبی نداریم قربونش بشه مامانی

 

قول میدم واسه تولد 1سالگی جبران کنم بووووس برای پسر مظلوم خودم

 

یه موضوع دیگه که نگرانم کردهاسترساسترساسترس

 

نمیدونم چطور بگم بهراد وقتی 1ماه بود چشمم خورده بود به لثش

 

اما فکر کردم لثش آبسه کرده چون با قطره چکون دارو میدادیم شاید حساسه

 

و اینطوری میشه اما جدیدا  لثش میخاره توجهشو بهم جلب کرد و دست کردم تو دهنش

 

و دیدم این چیزی که تو عکس میبینید یه حالت نوک تیز وجود داره البته اون طرف لثشم هست

 

اما کوچیکتر نگرانم نمیدونم چیکار کنم دکتر لثه ببرم یا نبرم موندم خدا کنه چیز بخصوصی نباشه

 

عزیزش که میگه چیزی نیست خدا داند ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ليلا جوني
25 دی 92 13:17
داره دندون در مياره مامانه خنگولللللللللللللللل
maman sonia
29 دی 92 13:12
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد