امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

عید آمد

1392/12/27 21:22
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خداوندا شکرو سپاس بابت سالی که گذشت سالی که در آن یک هدیه آسمانی را به من عطا کردی و من تا آخرین نفس برای این نعمت بزرگت شکر میکنم

و مراقبش هستم  تو نیز مراقبش باش 

 

خداوندا تو خود میدانی چقدر در دل شاد و مستم که امسال در زمان تحویل سال با پسرم خواهم بود آرزویی که داشتم همین بود و به آن رسیده ام شکرت خدا امیدوارم سال پربرکت و خوبی برای من و همه مردم ایران زمین باشد آمین انشالا در سال جدید با خبرهای خوب و خاطرات خوب میم و اینجا مینویسم

به همه دوستان سال نو را هم تبریک میگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سونیا
27 اسفند 92 22:20
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 5:31
مامانی سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید براتون پر از شادی و سلامتی و آرامش و کلی خبرای خوب باشه بوس واسه ی مامانی و بهراد جونی
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:29
عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام