امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

چه کارا میکنی در 8 ماهگی

1393/3/8 21:57
230 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد گلم الان تو 8 ماهگیشه و تا الان 7 ماه و 17 روزشه

 

و تا 14 روز دیگه 8 ماهگیش تمام میشه

 

گل پسرم الان کاملا میشینی بدون اینکه بیفتی

 

اگه هلت بدم درحالت نشسته خودتو نگه میداری

 

و از نظر کلامی وقتی حرف میزنم با دقت نگاه میکنی به لبهام

 

و سعی داری تکرار کنی اما نمیتونی

 

تنها چیزی که میگی تیییییس تیییس میکنی و گاگا میگی

و یه چیزی تو این مایع ها

 

بیشتر اوقات هم واسه ابراز وجود کردن سرفه های بلند میکنی

 

تا من بهت نگاه کنم بعدش میخندی قربون اون خنده هات 

 

الان هم دو روزه میبرمت تو حیات تابا روروکت بازی کنی و کلی کیف میکنی

 

قربون اون پاهای خشگلت بشم

 

چند شب پیشم گذاشتمت تو گهواره سرسختی میکرد

 

ی که ازم جدا بشی کلی گریه کردی

 

اما بابایی دلش نیومد و نگذاشت و تو موفق شدی

 

البته خودممم ناراحت بودم

 

تلاشت این بود که دستتو بگذاری تو گردنم و بخوابی

 

منم عذاب وجدان گرفتم و این کارو دیگه نکردم

 

و شبها بازم پیش خودم میخوابی بوووووس

 

راستی الان بار 3 هست که میبرمت خودم تنهایی میشورمت

 

و عزیز دیگه بهم کمک نمیکنه و من و بابا تنها میشوریم

 

و دیگه نمیترسم از شستن دختر شجاع شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان توت فرنگی(امیرعلی)
10 خرداد 93 9:54
خیلی منو ترسوندی باقلا چه خطری داره من تا حالا نمی دونستم میشه بهم بگی جوابشو تو نظرات خودت دادم
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
10 خرداد 93 9:55
عزیزم مگه می خواستی گل پسر تنها بخوابه به نظرت زود نیست تو کتابا خوندم باید از 4 ماهگی جدا بشن نمیدونم والا
مامانی
12 خرداد 93 10:41
وای عزیزم ممنون که راهنمایی کردی اصلا نمیدونستم