امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

9 ماهگیت مبارک

1393/3/22 19:9
241 بازدید
اشتراک گذاری

عجیج دلم 9ماهگیت مبارک

 

130.gif

222.gif     

  

  

 

دوووووووـوووووووووووووســـــــــــــتـــــــــــ دارم

 

عزیز دلم امروز وارد 9ماه شدی و همزمان با تولد آقا امام زمان عج هست

 

از امام زمان میخوام که تو همیشه سالم باشی 

 

و پسر سالم و صالحی باشی آمین

 

بهرادم جدیدا استرس دارم آخه نه سینه خیز میری نه حالت نشسته حرکت میکنی

 

میترسم اخه نسبت به بچه های دیگه عقبتری غمگین

 

میترسم از نظر هوشی پایین باشیخطاترسو

 

نمیدونم هرچی باشه حکمت خداست خدا مراقبت باشه سالم باشی

 

به قول دختر عموی خودم بهراد خان باشتینه به خودش زحمت هیچکار نمیدهخندونک

پسندها (3)

نظرات (6)

زندگی از آ...تا...ی
22 خرداد 93 14:27
سلام مامان خوبم میدونم دغدغه های یه مامان زیاده از پخت و پز گرفته تا تربیت فرزند و همسر داری. تازه این وقتیه که اون مامان خونه دار باشه. شاغل باشه باز هم مسئولیت های بیشتری هست. ما در سایت زندگی از آ...تا...ی سعی کردیم بسیاری از نیازهای شما، از آشپزی و خانه داری و زیبایی گرفته تا پرورش کودک رو رفع کنیم. در ضمن صدها مطلب جذاب خواندنی دیگر هم هست که از خوندنش سیر نخواهید شد. در صورت پسندیدن و لینک کردن سایت، ما رو به تلاش بیشتر ترغیب خواهید کرد. شاد و پیروز باشید.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
22 خرداد 93 18:23
سلام عزیزم لاین دانلود اون مطلب رو باید عوض کنم . اونجا که گذاشتم دانلود نمیشه کرد . عوض کردم بهت می گم . نه ماهگی نی نیت هم مبارک باشه
سمین
22 خرداد 93 20:48
بهراد جان 9 ماهگیت مبارک ایشالا صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
سمین
22 خرداد 93 20:50
منتظرت هستم به منم سر بزن
مامان امیرعلی
24 خرداد 93 9:30
به دلیل تفاوتهای فردی، نوزادان در زمانهای مختلفی راه می افتند یا دندان درمیاورند اینها اغلب نشانه نقص و برتری نیست این جمله از یک مقاله علمی است پس اصلا خودتو ناراحت نکن
مامان بهراد
24 خرداد 93 13:09
نه ماهگیت مبارک عزیزم مامانی نگران نباش هر بچه ایی یه مدله. با کسی مقایسه نکن. منم گاهی وقتها این جور فکرها میاد سراغم