امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

زيبا و به يادموندنيترين روز زندگي من

1393/7/20 7:35
274 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد عزيزم الهي مامان قربونت بشه فداي قدو بالات بشم تو ديروز بزرگترين كادو دنيارو بهم دادي و باعث شدي به يادموندنيترين روز و زيباترين روز زندگي واسه من باشه ديروز غروب ساعت 6 من تو آشپزخانه كه بودم ديدم چهار دستو پا تند تند اومدي سمتم و مثل هميشه با اون دستاي كوچولو و خشگلت پاهامو گرفتي و خواستي بلند بشي وقتي بلند شدي ماماني مثل هميشه قربون صدقت رفت و تو برگشتي گفتي (ماماماما) من دلم از خوشحالي پر گرفت بغلت كردم و كلي بوست كردم چون اولين بار بود كه صدام ميكردي

دومين كاري كه واسم زيبا و عجيب بود اين بود كه يه اسباب بازي پيانو داري ديشب ديدم تو خلوت خودت مثل هميشه كه داشتي بازي ميكردي پيانو رو برداشتي و داري آهنگ ميزني اونم نه اتفاقي اومدم جلو و ديدم انگشتاي نازتو روي اين دكمه ها خيلي با دقت فشار ميدي و دكمه هارو عقب جلو ميكني اصلا اتفاقي انجام نميدادي و وقتي خسته شدي گذاشتي كنار و همون لحظه همون ريتم آهنگو با دهنت صداشو در آوردي در عجب كارت بودم مامان فدات بشه

و كار سوم ديگه اين بود كه ديشب رفتي تو مطبخ و كابينت رو باز كردي و خواستي بري سراغ وسايل توش كه من گفتم نه ديگه نرفتي سراغش قربون پسر حرف گوشكنم بشم

دوســــــــــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت داريييييييييييييييييم

پسندها (1)

نظرات (6)

هنرهای دست ساز چیکچی
20 مهر 93 8:41
وااای چه عالی خیلی مبارکه
مامان امیرعلی
20 مهر 93 10:27
ای عزیزم ماشالله الهی فداش بشم پس زیباترین لحظه را تجربه کردی
مامان امیرعلی
22 مهر 93 8:49
سلام گلم من صبحها از 8 تا 1 سرکارم و آنلاین
مامان و بابا
23 مهر 93 7:38
سلام عسيسم نازنين جيگر طلا خداوندا چه ماماني شده، من خاله بدي هستم خيلي وقته به شماها سرنزدم عذرخواهي ميكنم تورو خدا منو ببخشيد. واي اين پسر چقده نمكه چقده خوشمله، عزيزم اين برج قورباغه بيشتر جنبه آموزشي داره هم اينكه 4 تا دايره از بزرگ به كوچيك روي هم سوار ميشن و نيني آموزش ميبينه كه كدوم دايره روي اون يكي قرار بده هم اينكه 4 رنگه قرمز، سبز، زرد و آبي و دو تا توپ داره زماني كه برج تكميل شد دو تا توپا رو از ابتداي برج كه دهن آقا قورباغه ميشه ميندازه داخل و قل قل قل مياد پايين من كه خوشم اومد، اميدوارم كه تولد آقا بهراد گل و سنبل و بلبل هزاران بار مبارك باشه.
مامان امیرعلی
26 مهر 93 14:02
عزیزم پس کجایی کی پس آنلاین میشی
بابای ملیسا
27 مهر 93 22:18
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.