امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

تــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــدت مــــــــبــــــــــــــارکــــــــــــــ

1393/7/28 8:49
633 بازدید
اشتراک گذاری

این هم عکسای تولد گلک من

 

هم تولد هم مراسم دندانیش بود

قبلش بگم زياد از عكسا راضي نبودم عكاس خودم نبودم مجلس كه تمام شد رفتم سر عكسا ديدم يا تار بود يا تاريك و از پذيرايي كه شده بود عكس گرفته نشد

پذيرايي:آش دنداني بهراد +سالاد الويه +ميوه و شيريني و شربت+كيك دندانيش +كيك 1سالگيش

ساعت تولد 3تا 7 غروب پنجشنبه 24 مهر

 

 

شب قبل تولد بهراد در كنار وسايل تزيين تولدش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم برگه يادگاري بهراد كه خودم طراحي كردم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم كه مهمانها زحمت كشيدن برگه سبزي گذاشتن

 

 

 

 

 

 

صبح روز تولد بهراد در كنار آش دندانيش

دايي جون بهراد و نمايي از جايگاه تولد بهراد كه تزيين شده

 پيش به سوي تولد بهراد

مامان خودم عزيزجون بهراد

اين منم كه دارم نخود رو سر بهراد ميريزم و اون سمتي هم بچه هاي فاميل در كنار بهراد كه مراسم دندانيش برگزار شد اومدن نخود دنداني بهراد بخورن كه ايشالا بهراد دندونش محكم بشه

اينم بهراد كه نخود خودش تو دهنشه و و داشته به اطرافيان ميگفته بفرما نخودخندونک

اينم خرابكاري پسر كه دست كرد تو كيك دندانيش

بقيه عكسا در ادامه تصاوير

كيك 1سالگي پسرم ايشالا 100ساله بشي عمر با عزت داشته باشيبوستار بود ببخشيدخطا

گل دختر فاميل نشسته بر صندلي بهراد من چشمک

نمايي از فضا و مهمانهاي تولد البته دعوتي70 نفر بودن نيومدنغمگینخطا

اينم نمايي از كادوهاي تولد  دستشون درد نكنه همگي

پسندها (3)

نظرات (13)

هنرهای دست ساز چیکچی
29 مهر 93 8:21
خیلی خیلی مبارکه
مامان یزدان
30 مهر 93 7:19
سلام عزيزم.تولد گل پسرت مبارك.
مامان امیرعلی
30 مهر 93 9:12
مراسم نخود چه جالب بود تا حالا نشنیده بودم
هديه مامان بهراد
پاسخ
این مراسم تو شهر ما رسم هست
مامان امیرعلی
30 مهر 93 9:13
تولد تولدت مبارک الهی صدساله شی پسر خوشگل دست مامانی هم درد نکنه چقدر زحمت کشیده
مامان امیرعلی
30 مهر 93 9:14
چه جالب تولد تو فضای باز برگزار شده چه مامان خوشگلی خوشحال شدم دیدمت گلم معلوم شد گل پسر به کی رفته
هديه مامان بهراد
پاسخ
مرسی عزیزم تو تراس پدرم تولد گرفتم
مامان امیرعلی
30 مهر 93 9:15
وای عکسی که بهراد کنار ظرف آش ایستاده محشره دلم می خواد بخورمش
مامان امیرعلی
30 مهر 93 9:17
یک سوال ببینم اونهم خوراکی را تو یک روز خوردین؟ آش و دو تا کیک و سالاد اولویه و... پس ما چی
هديه مامان بهراد
پاسخ
من نخوردم مهمانها خوردن نوشجونشون آش دادم با شوشوهاشون بخورن
بابای ملیسا
2 آبان 93 2:12
سلام . عکسهای تولد بهراد خان بسیار زیبا و قشنگ بود . انشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونش صدو بیست سال سالم زنده باشه
عاطفه بهرام
3 آبان 93 11:47
بهراد جوووونم تولدت مبارک ایشالا همیشه شاد باشی....ایشالا جشن تولد ۱۲۰سالگی...واقعا تولد عالی بود دستتون درد نکنه
غزاله
3 آبان 93 14:46
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان ریحانه
3 آبان 93 23:55
تولد بهراد جونم مبارک باشه. از خدا می خوام همیشه شاد و سالم باشه.
مامان آرزو
7 آبان 93 23:19
به به چه جشن قشنگی،تولدش مبارک،ایشاا...همیشه درکنارهم شادوسلامت باشین.میبوسمت بهرادعزیزم
مامانی امیرحسین جونی
15 آبان 93 14:44
بهراد جونی تولدت مبارک الهی همیشه زنده باشی