امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

چند خبر...

1392/5/19 17:40
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بهراد مامان پسر باهوش و صبورم خوشجلم

 

عشق مامان و بابایی،نفس مامان

 kiss_me_babe.jpg

اومدم چند خبر بگذارم برات اینکه روز چهارشنبه 16 مرداد 92 بلاخره

 

 

اون چیزی که منتظرش بودم شد ومرخصی زایمان از 6به 9 بخشنامه اصلیش

 

 

به دستگاه های دولتی رسید و مامانی با خیال راحت میتونه9ماه

 

 

تمام کنارت باشه البته تصمیم دارم از اول شهریور نرم سر کار

 

 

بازم دو دلم نمیدونم ببینم تا خدا چی میخواد

 


 

خبر دیگه اینکه 7 شهریور عروسی دخترخالمه

 

منم همین یکی دخی رو دارم عروسیشم تهرانه

 

نمیدونم دکترم بهم اجازه میده برم یا نه

 

26 وقت دکتر دارم بهش میگم امیدوارم اجازه بده ایشالا....خیال باطل

 

 

تازشم 7 شهرویور تولد مامانی هست پسرمخجالت


 

ایشالا آقا دکتر بهم اجازه بده! اون شب به منم خوش میگذره

 

 

چون هم تولد منه هم عروسی تک دخترخالم  نیشخند

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسین
19 مرداد 92 17:12
سلام خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید http://flashcards.blogsky.com/ http://kodakshop.blogsky.com/ ممنون
مامان آيسو وآيسا
19 مرداد 92 18:24
خوب پس خوش به حالت شدديگه ماماني
عروسي دختر خاله اتونممبارك انشالله كه بتوني بري


ایشالا
مامان حسنا
21 مرداد 92 16:37
عزیزم ایشالا که بتونی بری...
31شهریورم تولد حسناست


تولد حسنا جونم پيش پيش مبارك بووووووس