امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

فقط10 هفته

1392/5/22 8:35
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم قند عسلم شير شكرم بهراد گلم

 

پسر باهوش و صبورم...

 

 

امروز ماماني رفت تو 30 هفته فقط 10 هفته ديگه مونده تاقرارملاقات من و تو

 

 

فقط 10 هفته ديگه نميدوني چه حس خوبي دارم  تصورش هيجان انگيز  

 

 

چه برسه به اينكه تو واقعيت بياي تو بغلم ،بغل

 

 

جونم برات بگه كه ماماني اين روزا شبها اصلا راحت نميتونه بخوابه

 

 

و همش درد لگن دارهآخ و صبحا به زور از خواب بيدار ميشه تا بيادسر كارخمیازه

 

 

اما همه اينها مي ارزه وقتي بدونم تو سالمي به قول گفتني 

 

 

     اين نيز بگذرد

 

همين الان كه در حال نوشتن هستم دارم سيب ميخورم پسرم

 0013.gif 0443.gif 

 

 نميدوني چه تكونهايي ميخوري ميپري بالاو پايين و ماماني كلي ذوق مرگ ميشه

 

 

 فداي اون لگدهات بشمماچكاش ميشد فيلم بگيرم اما نميشه

0382.gif 

 


 

  چند روز پيش تو تي وي يه خانوم ايراني كه 5 قلو به دنيا آورده بود نشون داد

 

 

تو 28 هفتگي يك خورده اي با تو فاصله داشت نوزادهاي نارس ديده بودم

 

 

 اما نميدونم وقتي اين 5 قلو رو كه ديدم چرا اين حس بهم دست داد

 

 

 شايد براي اين بود كه دورو ور سن تو بود شايد تحريك شدم

 

 

از اين كه واي خدا يعني بهراد من الان كه تو دلمه انقدريه

 

 

 نميدونم با چه زبوني اين حسو برات بيان كنم فقط تنها چيزي كه

 

 

 ميتونم بگم اين هست كه اشك تو چشمام حلقه بسته

 

 

و شادم از اين كه خداوند بزرگم اين نعمت روبه من و خانوادم داده

 

 

 و من هر لحظه از داشتن تو خرسندمنیشخند

 

 signtag00054.gif  

بووووووووووووووووووووووووووووووس بهرادم

 

 شكرت خدااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

بابت اين نعمت بزرگ

 4.gif

 

خداوندا از تو مي خوام به تمام اون بنده هايي كه تو اين كره خاكي هستند

 

 

 و زندگي ميكنن اگر آرزو مادر شدن دارن و تو مصلحت ميدوني بهشون بده

 

 

 و مخصوصا اون كسايي كه اين چند وقت اخير تو ماه رمضون ازمن خواستن

 

 

 براي دخترشون يا بستگانشون دعا كنم

 

 

چون ميگن دعاي زن حامله بر آورده ميشه

 

 آمين

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میترا
22 مرداد 92 11:06
سلام این ده هفته هم میگذرد و این کوچولو را بغل میکنی به امید خدا
hassan
22 مرداد 92 11:24
bara manm 2A kon azizam
الی مامی آراد
22 مرداد 92 11:26
امیدوارم این روزها هم به سلامتی سپری بشه و نی نی خوشگلت رو بغل بگیری


مرسي
مامان آيسو وآيسا
22 مرداد 92 13:21
انشالله زودي اين 10هفته هم بگذره وبهراد جووووني بپره تو بغلت


ايشالا...
مامان هدیه
25 مرداد 92 18:28
مامانی اون سیبه نوش جونت
منتظریم به سلامتی بهراد جون بیاد تو بغلت
برا آرزو ودعای زیباتم از ته دل آمین میگم


مرسي عجيجم بووووووووووس