امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

تشکر و چند خبر جدید

1392/7/20 12:47
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزم اول از همه تشکر میکنم از این همه لطف که در حقم داشتید

 thxkus6pf.gif

و سر زدید و نظر داید مرسی دوستان 

 

من تازه امروز دسترسی به اینترنت داشتم و امروز تازه نظرات رو خوندم و اومدم آپ جدید کنم

 

جونم براتون بگه که منو و پسرم خوبیم به لطف خدای مهربون 

 


 

خوب برم سر وقت خبرهای جدید...

 i158738864_10127_www-animaatjes-nl.gif 

 بلاخره رفتم آتلیه و عکس گرفتم و عکاسم گفت 20 روز دیگه آماده میشه

 

البته من چشمم آب نمیخوره همین قدر که رفتم بسه چاپش مهم نیست

 

همش میترسیدم پسرم به دنیا بیاد و دیگه عکس نداشته باشم همینم بسه

 

خبر بعدی اینکه 16 رفتم مطب دکتر و بهم گفت خانوم دوست داری بچت کی به دنیا بیاد

 

چون مشکلی نداره و کامل شده دوست داری عید قربان به دنیا بیاد که حاجیش کنی

 

یا عید سعید غدیر خم موندم چیکار کنم گفت اگه دو دلی هفته دیگه بیا تصمیم بگیریم

 

و قرار من فردا یعنی 92/7/21 برم مطب و نتیجه آخر مشخص بشه که کی به دنیا بیارمش

 

راستی 4 شنبه 17 مهر ما هم رفتم سونو گرافی و تو هفته 37 هفته بودم و وزنش 2900 بود

 

خدا کنه وزنش خوب باشه سالم باشه به دنیا بیاد چاقش میکنم 


بنری که خواسته بودم هم طراحی کردم و دادم برای چاپش و قراره امروز فردا آماده بشه 

 

در مورد دانشگاه هم نرفتم پیگیری کنم و با استادا حرف بزنم خیره شدم 

 

  خوب دیگه فردا میرم ایشالا همه چیز معلوم میشه و تو به دنیا میای

 

و اون وقت تمام سختیها و غصه هایی که تو این دوران داشتم یادم میره

 

وقتی تو تو بغلم باشی 

 

پسر عزیزم مامان و بابایی خیلی دوست دارن

 

و جدا از ما بابا بزرگت خیلی احساسات نشون میده

 

و کافی یه آخ کوچیک بگم زودی ناراحت میشه و میگه چی شد

 

و مامان بزرگتم تو این مدت نشده بود حرکاتتو ببینه

 

که چند روزه پیش تونست نمیدونی چقدر ذوق مرگ شده بود  

 

پسرم مشتاقانه منتظر روی تو هستم و دستای کوچیکتو تو دستام بگیرم 

 

 16.gif

همه دوستت داریم 

 4.gif4.gif4.gif4.gif4.gif4.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الی مامی آراد
22 مهر 92 12:41
انشالله به سلامتی زایمان کنی و سالم باشه
مامان ایدین
23 مهر 92 1:50
مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 4:28
به سلاامتی عزیز دلممممممممممممممم
مامان بهراد
1 آبان 92 15:11
واي خداي من كي به دنيا مياد ما همگي بچه‌هاي نيني وبلاگي منتظريم اول خودت بعدشم نيني‌ات سالم باشن به سلامتي زايمان كني عزيزم خيلي خبر خوشحال‌كننده اي خوندم خداوند پشت و پناه شما، نيني‌ات و همسرت پيشاپيش قدمش مبارك باشه عزيزم البته نميدونم به دنيا امده يا نه آخه فردا عيد غديره عيدتون هم مبارك
الی مامی آراد
6 آبان 92 15:17
سلام عزیزم نی نی خوشگلمون الان دیگه باید به دنیا اومده باشه منتظر عکسهاش هستیم خیلی خیلی بهتون تبریک میگم
نیر
8 آبان 92 10:35
دختر جون بیا اپ کننننننننننن
مامان ماهان
11 آبان 92 13:49
به سلامتي حتما الان بغلته ببوسش عزيزم
مامان بهراد
12 آبان 92 14:31
واي زوتر بيا در مورد بهراد جان بگو دلم آب شد ميخوام عكسشو ببينم پس كجايي تو رو خدا اول من اول من بهراد جونم هم ميخواد هم نامشو ببينه