امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

دختر يا پسر؟؟؟

1392/2/22 18:30
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهبوش من ديروز 21/2/92 بعد شركت رفتم خونه بابايي بهم گفت بايد كي بري سونو و آزمايش سلامت جنين گفتم 24 چطور گفت:

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیال باطلخیال باطلخیال باطلخیال باطلخیال باطلخیال باطلخیال باطلخیال باطلخیال باطل

 

 زودتر برو اگه امكانش هست زودتر بفهمم چيه مشخص بود ذوق داشت منم خيلي خوشحال شدم آخه بابايي زياد احساسات نشون نميده خصلتش اينه همينم اميدوار كننده بود

خلاصه غروب ساعت 6.30 بود كه رفتم آزمايشگاه البته همون آزمايشگاهي كه هميشه ميرفتم نه از شانس دستگاهش خراب بودمنم رفتم جايي ديگه ، بابايي هم اومد تو اتاق سونو و نشست تا تو رو از تو دستگاه ببينه البته نشد به وضوح اون سونو قبلي نبود كه ديده بشه اما خلاصه ديده شد ما كه نفهميديم دكتر فهميد نیشخند

 

ازم پرسيد دختر دوست داري يا پسر ..................................................

 

بهش گفتم فرقي نميكنه فقط سالم باشه ،بهمون گفت بچتون پسر خدا رو شكر اومديم بيرون به بابايي گفتم از همين لحظه ديگه نبايد صدا كني بهبوش صدا كن بهراد واسه همين فينگيلمون از حالا شد بهراد البته بازم بايد صبر كنم تا يه سونو ديگه بگيرم تا مطمعا بشم كه واقعا پسري يا نه خلاصه فينگيلم شدي

 آقا بهراد گل من

تو تاريخ 21/2/92 مشخص شد كه پسر هست فداش بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
23 اردیبهشت 92 14:01
عزیزم من و با اسم وبم لینک کن ممنون
بابای محمدمهدی
23 اردیبهشت 92 18:35
با افتخار لینک شدین