امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

تكاپو در پيدا كردن دارو

1392/2/23 17:34
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهرادم:

 اميدوارم كه اين لحظه كه دارم برات مينويسم تو دل ماماني سالم و جات راحت باشه

 تا چند دقيقه پيش داشتم گوجه سبز نوش جان مينمودم امسال در حد المپيك گوجه سبز خوردم همه بهم ميگن انقدر نخور به خاطر اينكه همراهش نمك ميخورم ميگن برات ضرر دارهniniweblog.comكو گوش شنوا نیشخند

معلوم نيست بهرادم به دنيا بياي چه شكلي بشي؟؟؟

 فكركنم از بس خوردم بشي عين زابلي ها سياه سوختهniniweblog.com

آخه ميگن گوجه سبز بچه رو سياه ميكنه حالا ببينيم وقتي بدنيا اومدي چه شكلي هستي هرچي باشي واسه مامان و بابايي دوست داشتني هستي

 نمیدوني ديشب بابا اومد از سركار چه ذوقي داشت كاملا معلوم بودniniweblog.comكه از وقتي فهميده جنسيتش چيه بيشتر اشتياق پيدا كرده

خوب بگذاريم..... ديروز غروب به باباييت گفتم داروم داره تمام ميشه فقط يه فردا شب دارم بگرد دنبالش  بابايي واسه اينكه دارو پيدا نميكرد واسم تا كجاها زنگ زد و پاشد رفت دنبالش زنگ زد به دوستش كه زيراب هست و بابل و چند تا ازدوستاي ديگش كه اونا آشنا داشتن تو داروخانه اما دارو پيدا نشد كه نشد

بابابزرگتم زنگ زدniniweblog.comسمنان به يكي از فاميلامون 4تا دونه پيدا كرد اما اونقدر كم هست كه زياد به درد نميخوره

خلاصه باباييت زنگ زد دماوند و شوهرعمت 15تا از داروخانه آشنا داشت گرفت و بابايي امروز صبح كه منو رسوند شركت رفت به سمت دماوند

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

تا داروها رو بگيره تا من استفاده كنم يكي از دوستاي ماماني هم 9تا داشت تازه بهم اس داد و قرار بريم ازش بگيريم خدا رو شكر

اما خدايش خيلي بد كه دارو پيدا نميشه تو نت خوندم كه زبونم لال به خاطر پيدا نشدن اين دارو خيلي از مامانها ني ني هاشونو سقط كردن براي هيچ بنده خدايي نيار واقعا درد ناكه به خاطر بعضي مسائل دارو پيدا نميشه و بايد ضربشو مامانها و ني ني هاي بي گناه بخورن

الان كه دارم اينارو مينويسم داره اذان ميگه و دعا ميكنم همه مامان ها ني ني هاشون رو سالم به دنيا بيارن و غصه نخورن

 آميييييييييييييييييين

بابايي هم امشب احتمال زياد ميرسه خونه نهايتش نيومد گل من من و تو تنهايي ميخوابيم به اميد اينكه به زودي زود اين 9ماه انتظار بگذره و تو سالم به دنيا بيايي و بغل خودم بخوابي

بوووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهراد
24 اردیبهشت 92 11:05
سلام عزيزم مرسي از اينكه با شما آشنا شدم، اين آشنايي رو مديون پسراي گلمون كه هم نام هستن ميدونم.قدر اين لحظات رو بدون خيلي شيرين و دوست‌داشتني هستن ممكنه كمي سخت باشه ولي ثمره‌اش يه نيني بامزه سالم و براي بابا مامانش خوشگل رو ميبينياين يه شاخه گل براي تو عزيز كه داري مامان بهراد كوچولو ميشي از اين به بعد بيشتر با هم در ارتباط هستيم من هم اكنون ورود شما رو به جمع دوستاي بهراد خوش‌آمد ميگم.
مامان سونیا
24 اردیبهشت 92 16:12
اول از همه ورودتون به نی نی وبلاگ رو تبریک میگم ممنونم از اینکه به وبمون سر زدید و با نظر زیباتون خوشحالمون کردید انشاالله به زودی زود انتظار تموم بشه و گل پسر قند عسل بیاد بغل مامانش
مامان حسنا
24 اردیبهشت 92 17:01
عزیزم منم آپمممممممممممممممممم میای پیشمون
مامان آیلین
24 اردیبهشت 92 17:15
عزیزم امیدوارم 9 ماه پر از شادی رو پشت سر بزاری و یه نی نی ناز یه دنیا بیاری واسه خواهر منم که هنوز مادر نشده دعاکن آخه زن باردار پاک دعاش مستجاب خدا به همراه تو نی نی باشه