امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

چندخبر 3...

1392/10/9 20:24
239 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد گلم این روزها تغییرات زیادی میکنی و کارهای جدید


  • مامان بزرگ بلندت میکنه رو پاهات وای میستی و وقتی خمش کردی خودت به پاهات فشار میاری که بلند بشی 

 

  • کار دیگه اینکه وقتی باهات حرف میزنم تمام تلاشتو میکنی که تو هم حرف بزنی و همش قون قون میکنی و هی میگی اووووووووووو اهههههههههه

 

  • موقع کهنه عوض کردنم که قربونت بشم تا میام عوض کنم میخندی و از سر ذوق کردن که بهت

 فشار میاد بالا میاری و میخندی و تند تند دستو پا میزنی و نمیگذاری مامانی کهنتو عوض کنه 

 

  •  گوش شیطون کر الان 3 شبه آروم میخوابی حتی گهوارتم دیگه تکون نمیدوم و خودت میخوابی

 ساعت 12 و خودم ساعت 4صبح بیدار میشم بهت شیر میدم میخوابی تا 6 صبح

و این نعمت بزرگی و لطف بزرگی به من میکنی مامانی 

 

یه چیز جالبتر اینکه .....

 

  • جدیدا متوجه شدم عاشق ساعت شدی و کنار ساعت میگذارمت ساعتها بهش خیره میشی

 و بعضی اوقات همینطوری خوابت میبره و یک بارم که بردم جلو ساعت تا دیدی ذوق کردی

و یه صدا از خودت در آوردی که معلوم بود ذوق میکنی

  • تو خونه عزیز هم یه چندتا عروسک هست که مال بچگی من بوده تا اونارو میبینی ذوق میکنی 

و لبتو غنچه میکنی  نگاهشون میکنی و بعضی اوقات میخندی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حاج آقا ذاكري
25 دی 92 13:22
پسرتون مباركه عزيز مرسی جناب مدیر شرکت بخش خودمون(روابط عمومی)بامزه ای بود