امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

12 کیلو بیشتر ممنوع

1392/3/10 11:57
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام 

 

قـــنـــــد عــــــــــــســـــــــــــــلـــــــــــم

 

عزیز دیروز صبح رفتم مرکز بهداشت تا چکاپ کلی انجام بده وزن و قدمم گرفت  وزنم از قبل بارداری53 بود اما امروز که رفتم شده بود 57 تو 4 ماه 4 کیلو چاق شده بودمنگران

 بهم گفت خوبه اما سعی کن تا 9ماه کامل که میشه باید نهایتش 12 کیلو بشی هیپنوتیزمیعنی یه خانم باردار از اول حاملگی تا آخرش12 کیلو باید چاق بشه نه بیشترآخ

منم خیلی استرس گرفتم آخه تو 4ماه 4 کیلو من 5ماه دیگه چطور 8کیلو بیشتر نبایدبشم

آخه 6ماه به بعد تازه رشد میکنی فینگیلم من هرچی فکر میکنم نمیتونم به این نتیجه برسم که چطور خودمو نگه درام منم زیاد غذا نمیخورم مثل نشاسته یا برنج

عشقمم میوجات نمیدوم چیکار کنم سوالاخه خیلی میترسم پسر عزیزم

امروز بازم رفتم تو حیاط بابا بزرگت نشسته بودم رو مبل رو ایوان حیاط داشتم باهات حرف میزدم تو هم گل پسرم داشتی گوش میکردی چون طبق معمول نیمچه لگد میزدیقلب و من ذوق داشتم اما در کنارش استرس نمیدونم چکار کنم دعا کن که زیاد چاق نشم و تو چاق بشی سر در گمم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان آران
10 خرداد 92 18:37
اخيييييييي عزيزم عيبي نداره لاغر ميشي هديه جون من سر اران هيچي نميتونستم بخورممممممممم كلا 11 كيلو چاق شدم انقدر بي ميل بود و حالم بد بود
مامان سونیا
11 خرداد 92 7:41
سلام خانمی زیاد خودت رو ناراحت نکن خیلی هم حساس نشو تا 15کیلو میتونی اضافه کنی تازه من تا 17 کیلو رو هم دیدم یکی از همکارام 17 کیلو اضاف کرد بعد از زایمان هم برگشت به همون وزن سابقش بچه اش الان اول ابتدایی هست نه برای خودش مشکلی پیش اومد نه برای پسرش الکی غصه بخوری و استرس داشته باشی که چاق نشی استرست به بچه منتقل میشه و اون رو هم اذیت میکنی سعی کن غذاهای مقوی و کم حجم بخوری چهار مغز و عسل و خرما رو هر روز بخور کم اما به صورت پیوسته برای خودت و بچه هر دو خوبه موفق باشی عزیزم
مامان بهراد
11 خرداد 92 7:56
نه عزيزم نگران چيزي نباش من خودم زمان قبل از بارداريم 51 كيلو بودم و تا زماني كه بهراد 9 ماهه تو شكمم بود 60 كيلو شدم ولي دوباره برگشتم به روال عادي. نگران جيزي نباش به بهراد فينگيل فكر كن


نگران خودم نیستم که بعد زایمان بد هیکل بشم نگران بهراد جونمم که اگه زیادی چاق بشم براش ضرر نداشته باشه
مامان حسنا
11 خرداد 92 10:38
مامانی نمیوه خیلی بخور خانومی وای واسه غذا سعی کن زیاد خودتو سیر نکنی فقط درحد رفع گرسنگی ولی تعداد وعده هات و زیاد کن آخه بعد مشکل ساز میشه


چشم مامان حسنا جون شایدم فردا پسفردا برم دکتر تغذیه آخه اخلاقم اینه تا کسی نگه اینارو بخور اونارو نخور بیخیالم باید بگن اینارو بخور
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 17:07
نگران نباش عزیزم
اگه شیر بدی به نی نی سریع وزن کم می کنی
برای ما هم دعا کن



مرسي اما من اصلا به فكر اندامم نيستم كه بعدش چطور خواهد شد فقط چو.ن گفته چاق نبايد بشي بيشتر از 12 كيلو ميترسم واسه بهرادم ضررداشته باشه.چشم دعا هم ميكنيم البته محتاجيم به دعا عزيزم
مامان سبحان جون
13 خرداد 92 11:19
سلام عزیزم اکشالی نداره که مرکز بهداشتها بعضی وقتها ی حرفهایی میزنن تا ۱۵یا۱۷ کیلو اکشالی نداره عزیزم ایشالا ب سلامتی زایمان کنی راستی اسم منم هدیه هست


مرسي عزيزم واااااي جه جالب بوووووووس
مامان سونیا
13 خرداد 92 12:05
ببخشید خانمی منظورتون رو از نظری که دادید نفهمیدم یعنی چی تقلب از روی
اران منظورتون پستم بود یا جواب سوالاتم بود


سلام منتظورم پستتون بود