امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

قبول شدن اما همراه با سردرگمی

1392/3/29 20:32
245 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام بهراد مامان خوبی گلم من

 

 

niniweblog.com 

امروز غروب دراز کشیده بودم داشتم میوه میل مینودم عزیز دلم یهو یه اس ام اس واسم اومدniniweblog.com بازش کردم دیدم niniweblog.comنوشته

 

 

niniweblog.com

شما در کارشناسی رشته روابط عمومی رفتار اجتماعی و افکار سنجی قبول شدید خوشحال شدم.niniweblog.com

اولش اما یهو دلم ریختniniweblog.com با خودم گفتمniniweblog.com پسر گلمو چیکار کنم اصلا کلاساش از کی شروع میشه

509.gifنکنه تو دوران بارداریم باشه  و نتونم شرکت کنم  

و اگرم بعد به دنیا اومدن 432.gifتو فسقلی کلاسا شروع بشه چی

و اصلا برنامه کلاسیش چطور هست وقت میکنم هم سر کار برم و هم به بهراد گلم وقتی به دنیا اومد برسم 12.gifهمه چیز قاطی پاتی میشه

من که همینطوریش بعد اداره تا بیام خونه ساعت 5 هست  6.gif

تا نهار بخورم و یه استراحت نیم ساعته کنم میشه 6 کی به شام و نهار فردا برسم145.gif niniweblog.comکی به بهراد گلم برسم کی درس بخونم

وااااای خدا همینطوریش وقتم کم میومد الان کلاس چیکار کنم1.gif

همینطوری امتحان داده بودم که خودمو محک بزنم فکر نمیکردم قبول بشم

نوووووچ ای بابا چه کنم الان البته باید صبر کنم تا ببینم چطور میشه ایشالا بتونم به همه کارام برسم اما این حس اینکه گل پسرم به دنیا میاد و من بعد اداره میام با اشتیاق خونه که ببینمش و یهو این کلاس شروع بشه و کلاسا جوری باشه که بعد اداره باشه دیوانم میکنه ضد حال بزرگی که با اشتیاق به جای اینکه بیام خونه گل پسرمو ببینمniniweblog.com باید برم سر کلاس وای خدا صبر بهم بده

 

21.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ایدین
29 خرداد 92 20:44
بهراد اسم خیلی قشنگیه


مرسی عزیزم اولین کسی هستی که گفتی زیباست
مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 21:13
ایشالله بهرادکوچولوصحیح وسالم میاد ولمسش میکنین واقعا خیلی دوران لذت بخشیو سپری میکنید
مامان ایدین
30 خرداد 92 20:21
هدیه جون نگران نباش همه چی درست میشه به نظر من دانشگاه رو حتما برو حیفه همینجوری ازش بگذری
منم شما رو لینک کردم


مرسی منم با حرفتون موافقم بوووس
مامان طاها
31 خرداد 92 11:33
آقا بهراد گلمون که بیاد تا حدود 6 ماه اینقدر سرت شلوغ میشه که نگو. اصلا نمیدونی چیکار میکنی. من ارشدم که گرفتم حامله شدم از وقتی طاهام اومد دیگه همه چی رو بعد 18 سال تلاش بی وقفه گذاشتم کنار . دربست شدم مادر. خیلی سخت بود برام چون شاگرد اول رشتم هم بودم ولی باید این امانت الهی رو درست تربیت کنم. ایشالله بتونی تصمیم درست بگیرید


انشالا خیلی مصمم هستم که بخونم و امیدوارم که بتونم به همه برسم هم به زندگی هم به کار هم به بچم و هم به درس
الی مامی آراد
1 تیر 92 11:41
خیلی بهتون تبریک میگم انشالله به سلامتی تموم کنین موفق باشی گلم


مرسی عزیزم
الهام مامان علیرضا
1 تیر 92 12:39
تبریک عزیزم
ایشالا خیره
سخته ولی همه چی رو به راه میشه نگران نباش
موفق باشی


مرسی
mamane radin
2 تیر 92 1:38
salam aziizam aval tabrik shoma az tarafe mano radin be mosabeghe weblogi davat shodid ye sari be webe ma bezan


چشم حتما
mamane radin
2 تیر 92 14:51
soalato to webet benevis va javab bede


ok
mamane radin
2 تیر 92 23:00



مامان بهراد
4 تیر 92 14:06
هديه جون من چند تا پيام براي قبول شدنت توي دانشگاه دادم ولي ظاهراً به دستت نرسيد اما ايراد از من نيست باور كن اينترنت اداره ما اينجوريه شرمنده ولي بازم تبريك ميگم اما با بهراد كوچولو سخته من توي شرايط شما نبودم ولي بيشتر به بهراد برس من اگه ميشد سركار نميرفتم چون دوست ندارم بهرادم مثل الان سختي بكشه پسرم ساعت يكربع به 5 صبح بيدار ميشه و اين منو آزار ميده


راست میگی خیلی سخته باز خدارو شکر من پیش مادر خودم زندگی میکنم البته تو حیاط خونه پدرم خونه ساختیم و اونجا زندگی میکنیم تصمیم دارم بهراد که به دنیا اومد بعد مرخصی زایمانم صبحها که منو باباییش مییم سر کار ببرمش پایین بگذرام بخوابه تا بیدار شد مامان بزرگت نگهش داره اما بازم محبت مادر یه چیز دیگست امیدوارم این کار و این مشغله ها باعث نشه بهرادم منو خاله صدا کنه و مامان بزرگشو مامان هههه اینو شوشو بهم میگه که امکانش هست اینطور بشه از بس دوریم ازش
عرفان خان و مامان زهره
4 تیر 92 15:44
عزیزم تبریک میگم ... انشاله موفق باشی
شازده امیر و رها بانو
5 تیر 92 1:37
سلام عزیزم بابت قبولیتون تبریک میگم انشاالله موفق باشین بابت کوچولوی تو راهیتون انشاالله به سلامتی زایمان کنین مراقب خودتون باشین با تبادل لینک موافقین؟اگر موافقین بگین تا لینکتون کنم


سلام عزیزم باعث افتخارمه منم لینکتون کردم بووووس
مامان یزدان
5 تیر 92 11:31
عزیزم تبریک می گم که قبول شدی. تصمیم درست رو بگیر.واسه درس خوندن هیچ وقت دیر نیست.ولی نگهداری و محبت به بچه ماهها و سالهای اول از اهمیت بیشتری برخورداره. بوس.