امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

مسابقه چی؟؟؟وبلاگ نویسی

1392/4/4 11:37
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی بلاگ نویس و غیز بلاگ نویس من هم از طرف مامان رادین به این مسابقه دعوت شدم و اومدم تا شرکت کنم 

همگیتون رو دوست دارم عاشقانه 

شما هم دعوتید

 

بزرگترین ترس زندگی شما چیه ؟


  •  از دست دادن خانوادم مخصوصا پدرم


اگه ٢٤ ساعت نامریی میشدی چیکار میکردی ؟

 

  • والا خیلی سخته خندم گرفته نمیدونم چی بگم  خیلی جاها ههه حالا نمیشه نگم اواااااا گیر ندید خوب باشه باشه میگم " دوست داشتم برم شرکت و یواشکی استعلاجیامو از سیستم پاک میکردم که بتونم برای مرخصی زایمان بیشتر استفاده کنم پیش بهرادم بیشتر بمونم هههههه (فقط مدیر شرکتمون بخونه چی میشه اخراجی خانوم اخــــــــــــــــراج)


اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن ٥ الی ١٢ حرف شما را داشت چه آرزویی میکردی ؟


  • بدهی بابام تمام شه (البته 12 حرف نشدا 15 حرف شد شرمنده)

 

ازمیان سگ.. گربه.. پلنگ.. اسب.. عقاب.. کدام رو بیشتر دوست داری ؟


  •   اسب

 

کارتون مورد علاقه کودکی ؟


  • یادم نمیاد کدوم اما الان که کارتونها قدیمو نگاه میکنم بابا لنگدراز


در پختن چه غذایی تبحر نداری ؟


  •  اینو من که نباید بگم خورنده هاش بگن اما فامیلا میگن آش دوغت یه چیز دیگست بفرمایید (بفرمایید منزلمون درست میکنم بخورید )

 

اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

  • بستگی داره اون موضوع چی باشه اما ناراحت میشم و میخوام داد بزنم اما همون لحظه میگم هدیه کنترل کن خودتو اما بعضی وقتا نمیشه  هههه


با مرغ و اورانیوم و دریا و خسته جمله بساز ؟


  •  بلد نیستم چرا گیر میدید 

 

دو بیت شعری که خیلی دوسش داری ؟


  •  شعری به ذهنم نمیاد اما اینو میتونم بگم " خدایا هرآنچه که تا این ثانیه بهم دادی شکر و بازم تنهایم نگذار و فراموشم نکن"

 

اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون و در گذشته و آینده سفر کنید اونروز کدومه ؟

 

  •   در گذشته که دوست دارم برم دوران کودکیم و لذت بازیهاشو با دوستام بیشتر بدونم .آینده رو هم دوست ندارم ببینم چون لذت زندگی برام از بین میره و اینکه میترسم از دیدن آینده بهتره کم کم بهش نزدیک بشم اگه قرار توش بدی باشه


شما چه رنگی هستید  ؟چرا ؟

 

  • بنفش دقیقا نمیدونم چرا اما دوستش دارم وحتی سیسمونی بهرادمم بنفش گرفتم  ههه

 

اگه قرار باشه از ایران برید کدوم کشورو برای زندگی انتخاب می کنید؟


  •  دوست ندارم از ایران برم چون نمیخوام از خانوادم دور بشم اما واسه تفریح هرجایی که زیباست مثلا هلند بخاطر گلهاش


بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت ؟


  • اس ام اسام بعد خوندن عادت دارم پاک کنم سر سیم ثانیه هههه

 

اگه قرار باشه ٣تا از آشناهاتون و امشب دعوت کنی اون ٣نفر کیا هستن ؟

  • 3تا از دوستام تو شرکت

 

اگه قرار بود ١کلمه از لغت نامه حذف بشه دوست داشتی اون کلمه چی بود ؟


  • نفرت

 

کسی رو که دوست دارید ملاقات کنید ؟

  •  مممممممم چه سخته اهان حسن زاده آملی 

خودت و شبیه چه میوه ای میدونی ؟


  • گوجه سبز

 

سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟

 

  • 1)زود جوش میارم 2) سادم 3) باهر کس مثل خودش برخورد میکنم

 

یه اسم دیگه برا وبلاگتون؟

 بهراد عاشقانه منتظر چشمها و دستای نازتم

 

کاشکی ؟


  • کاشکی پسرم سالم به دنیا بیاد فقط همین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane radin
4 تیر 92 11:45
مامان ايسو وايسا
4 تیر 92 13:08
هديه جون جوابات قشنگ بودن دوستم....ان شالله ني ني بهراد زودي بپره تو بغل ماميش انشالله نظر هم بزار واسه ما ديگه
مامان بهراد 1
4 تیر 92 13:58
سلام هديه جون خوبي خوشي يا هر دوشي اي جان حتماً پسرت سالم به دنيا مياد و چشماي ناز و دستاي قشنگشو مي‌بيني و باهاش بازي ميكني اي جانم ورود به 5 ماهگيتو بسيار تبريك ميگم فقط 4 ماه ديگه تحمل كني و صبر كني يه نيني سالم و ناز و ماماني خوشگل توي بغلته الان من ياد اونروز اول افتادم و اشك تو چشمام اومده خيلي لحظه قشنگيه و ميدونم اون لحظه كه مي‌بينيش از چشمات اشك مياد اونم از روي خوشحالي عزيزم
عرفان خان و مامان زهره
4 تیر 92 15:42
هدیه جونم سلام ... خیلی جالب و زیبا جواب دادی ... مطمئن باش پسری سالم و زیبا بدنیا میاری و خدا همیشه حافظش خواهد بود ... برات بهترینهارو آرزو مکینم عزیزترینم
مامان سونیا
4 تیر 92 16:36
ببینم شما جمله که بلد نیستی بسازی

شعرم که یادت نیست که بنویسی
حالا اینا به کنار چرا دلت میخواد حسن زاده املی رو ببینی
میوه هم که گوجه سبز ترش رو انتخاب کردی که دهن همه رو اب بنداری



خوب دیگه هر کس یه جوره چه کنیم
مامان یزدان
5 تیر 92 11:32
موفق باشی گلم.