امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

گمشدن حلقه ازدواج

1392/4/5 10:39
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی و ممنون از این همه لطف که بهم دارید و نظر میگذارید همتون رو دوست دارم و ممنون که برام دعا میکنید

 

 

پسر گلم سلام عسل من تمام عمرم و تکیه کلامی که همیشه به زبونمه بهراد مامانی

تو نفسمی وبابایت عشقم هردوتاتونو دوست دارم و با امید شما زندگی میکنم و نفس

میکشم عزیزدلم جونم برات بگه که دیروز که بعد آپیدن و بعد استراحت  کردن موقع

نماز مغرب عشا بود که وقتی خوندم تمام شد یهو انگار یه حسی بهم گفت و صدا کرد

که حلقت نیست برگشتم دستمو نگاه کردم دیدم واقعا نیست دیوانه شدم برای اولین

بار بود بعد 5سال ازدواج حلقم گمشده نه عادت داشتم از دستم در بیارم ونه اونطور بود

شل باشه که از دستم بیفته نمیدونم بخدا هنوزم فکر میکنم خوابم که حلقم نیست.کل

خونرو گشتم نبود منم که استراحت مطلقم جای ندارم برم اصلا یادم نمیاد که از کی تو

دستم نبوده بخدا گیجم امیدوارم پیدا بشه

 برام دعا کنید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرجان مامان آران
5 تیر 92 16:36
سلام عزیزمم خوبی نینی گولو خوبه
اخی چه بددددد خیلی بده ایشالا زودی پیدا بشه
حلقه شوهر منم گم شد خیلی ناراحت شدیم


مرسی عزیز دلم
ما مان آیسو وآیسا
5 تیر 92 18:33
ان شالله پیدا میشه خودتو ناراحت نکن هدیه جونم


مرسی ایشالا اما کل خونرو گشتم
مامان شايان و پرنيا
6 تیر 92 0:56
اميدوارم كه پيدا بشه

براي من گم شدن حلقه هامون مثل كابوسه




واقعا یه کابوسه هر دفعه دستمو نگاه میکنم جای خالیشو میبینم ناراحت میشم
mamane radin
6 تیر 92 13:51
salam aziizam eshala peada mishe movazebe khodeto nini behrade ma bash


مرسي همچنين
مامان یزدان
6 تیر 92 17:10
انشاالله که زودتر پیدا شه.منم یک باز حلقم گم شد و چند روز بعد پیداشد.


خدا از دهنت بشنوه ايشالا باي منم همينطور بشه 1000تا صلوات نذر كردم با 10هزار تومان صدقه كه پيدا بشه آمين
الی مامی آراد
7 تیر 92 1:13
نگران نباش عزیزم انشالله پیدا میشه
مامان بهراد
9 تیر 92 14:36
حتماً پيدا ميشه از بهراد جون تو شكمت كمك بخواه حتماً درست ميشه
بياين به وبلاگ پسرم به رأي شما نياز داره جشنواره بهار 92 آتليه سها
آدرسش تو وبلاگ بهراد جان هست زودي بياين شماره عكس 728 بهراد صحرانورد



اون كه تو وبلاگ سايت رو كليك كردم بلد نبودم چيزي نيومد بيشتر راهنمايي كن بووووس
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:36
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


چشم حتما تو وبلاگ نيستش مثل مامان بهراد گفت؟؟؟
مامان حسنا
9 تیر 92 18:26
سلام خانومی خوبی شرمنده من مسافرت بودم و وقت نداشتم بهتون سربزنم... عزیزم غصه نخور ایشالا که پیدا میشه... ولی من که تخصص خاصی تو گم کردن ظلا دارم
مامان بهراد
10 تیر 92 8:00
هديه جونم سلام نيني گولو چطوره عزيزم وقتي وارد سايت سها ميشي و كليك ميكني پنجره جشن بهار 92 يه عكس دختره با لباس قرمزه اونو كليك كن كلي عكس نيني مياره به ترتيب حروف الفبا بهراد صحرانورد رو انتخاب كن از شماره 1 تا 5 راي داره اون اون اون شماره 5 رو انتخاب كن پسرم كانديده نيني‌ها شده ايشاا... پسر گل شما هم كه به دنيا اومد تو جشنواره شركت ميكنه و ما خاله‌ها بهش راي ميديم.


دههه چرا ميخندي خوب بلد نيستم انجام شد ولي اوكي
مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 13:58
چي شد اخرش پيدا شد عزيزم؟


نه گلم نشد اگه بشه كه جشن يمگيرم همينجا
مامان ایدین
14 تیر 92 16:51
نگران نباش عزیز پیدا میشه
مامان حسنا
17 تیر 92 15:32
کجایی خانومی کم پیدایی؟؟؟
مامان سونیا
19 تیر 92 10:16
کاش، در این رمضان لایق دیدار شوم / سحری با نظر لطف تو بیدار شوم کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان / تا که همسفره تو لحظه ی افطار شوم . . . التماس دعا در این ماه عزیز داریم ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید
مامان بهراد
22 تیر 92 11:35
كجايي عزيزم نگرانتيم از بهراد فينگيل چه خبر خودت خوبي منتظر پيامت هستم.