امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

مشاوره بديد لطفا

1392/4/22 11:33
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،به همگي دوستان عزيزم خيلي وقت بود نيومدم سر بزنم به بزرگواري خودتون منو ببخشيدقلبماچ

 

سرم خيلي شلوغ بود و در گير بودم و همينطور اينترنت دسترسي آسون نداشتم آخه خودم اينترنت ندارم ميمومدم خونه مامانم و آپ ميكردم خلاصه ببخشيد.بغل

 

جونم براتون بگه كه امروز قصد نوشتن براي پسر گلم رو ندارم و فقط ميتونم بگم كه پسرگلم خدار و شكر و به اميد خداوند مهربون پسرم سالم هست و همچنان بازي گوشي ميكنه

 

 تو دلم شبها هم يه كارايي ميكنه كه قل قلكم ميگيره و از خواب بيدار ميشم و خندم ميگيره من اسم اين حركت كردناشو گذاشتم موج مكزيكينیشخند

 

انقدر باحاله كه نگو اونهاي كه مامان شدن ميدونن چي ميگم جدا از لگ زدن اين حركت هم وجود داره كه من قل قلكم ميگيره خلاصه خدارو شكر همه چيز آرومه،چشمک

 

دوستان خوبم امروز اومدم ازتون مشورت فكري بگيرم واسه ثبت نام دانشگاهم آخه از امروز شروع ميشه تا 29 نميدونم چيكار كنم رفتم تو سايتش ديدم واسه شهريه 500 هزار تومان ميخوان و خيلي زياده

 

با اين اوضاع مالي بد،شوشو بهم ميگه يه كاري كن تو كه كلاس هات 1 مهر شروع ميشه دقيقا 1 مهر من تو ماه 9 بارداري هستم و آبان هم اوايلش زايمان ميكنم و تا 1 ماه وضعم جوري كه نميتونم حركت كنم

 

 چون سزارين هستم و بعدشم بچه اولم هست و خودتونم ميدونيد كه بچه اول چقدر مادرها حساس هستن تو نگهداري و راه و چاه رو بلد نيستن

 

ومنم همينطور البته خونه ما تو حياط مامانم ساختيم و مامانم هست كه كمكم كنه اما به قول گفتني هيچي جاي مادرو نميگيره واسه نگهداري بچه

 

خلاصه داشتم ميگفتم شرايطم اينه شوشو ميگه تو كه وقت نميكني تا 2ماه اولي اصلا كلاس بري و بعدشم ماهاي بعدي بچه اوايلش هست و كوچولو هست

 

تو خودت مرخصي زايمان گرفتي كه پيش بچه باشي باز از اون طرف بري دانشگاه بهتر ترم اول رو مرخصي بگيري و از ترم دوم بري واسه كلاس يعني بچه ها كه هم ترم تو ثبت نام ميكنن الان

 

فروردين ميرن ترم 2و تو تازه ميري ترم 1 و فقط برو ثبت نام اوليه كن كه حذف نشي و شهريه ثابت رو بده حدودا200 هزار تومان هست و بيخود پول نده وقت نميكني هم كلاس بري و هم درس بخوني موندم چيكار كنم

 

 البته بگما من خيلي وقته نرفتم دنبال درس خوندن از سال 84 به اينور لاي درس رو باز نكردم ومخم آك بنده آك بنده ههههه قهقهه

 

خوب دوستان بهم بگيد با اين شرايط من چيكار كنم حرف شوشو گوش كنم يا نه به مشاوره شما هم نياز دارم بووووس منتظرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مرجان مامان اران
22 تیر 92 15:59
سلام عزیزممم خوبییییی راستش به نظر من درس نخونتازه من تا ماه 9 دانشگاه بودم اسفند درسم تموم شد فروردین زایمان کردم خیلی سخت بود هنوز مدرکمم نگرفتم تو اصلا نمیتونی با بچه کوچیک درس بخونی مگر اینکه بچه شیر خشکی باشه که بمونه پیش مامانت بازم اونجوری بچه کوچیکه و به مادر احتیاج داره بزار یکم از اب و گل در بیاد بعد برو
مامان آيسو وآيسا
22 تیر 92 16:14
عزيزم از من ميشنوووي بعد از آمدن بچه وقت نمكني يه لقمه غذا درست وحسابي بخوري چه برسه به درس خوندن هديه جون.....حرف همسرتم منطقيه...به بچت برسي فعلا بهترررررررترررررره

اره اما رفتم پرسیدم امروز گفتن که مرخصی ترم اول نمیدن
mamane radin
22 تیر 92 17:08
salam aziizam dige kam kam dashtam negarenetoon mishodam khoda ro shokr ke hame chi khobeee be nazare man har karii ke dost darii va delet migee anjam bede ta badan pashimon nashiiii albatee ba bacheee khealii sakhteee eshala har tasmimi migiri dorost bashe
مامان طاها
22 تیر 92 17:29
سلام عزیزم
خدا رو شکر حال پسر نازت خوبه.
میتونم بدونم چه دانشگاهی هست؟


دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر
مامان هدیه
23 تیر 92 1:07
عزیزم به نظر بنده البته ببخشیدا
بهتره این ترمو مرخصی بگیری واسه ترم بعد ثبت نام کن و معمولا ترم بعدی هم بعد عید کلاسا رسمی میشه و تا اون وقت هم خودت هم نی نی یکم به خودتون میاین
راستی رای دادن به هدیه رو فراموش نکنینا

مرخصی نمیدن امروز رفتم پرسیدم ترم اول
مامان یزدان
23 تیر 92 8:15
عزیزم به نظرم همین ترم رو برو.ترم اول هوای دانشجو رو دارن. بعدش هم نی نی اوایلش زیاد اذیت نمی کنه.هر چی بزرگتر بشه وابستگی به مادر بیشتر می شه. فکر کن هم بری سر کار و هم بری دانشگاه.کلا از بچه فاصله می گیری...
مامان بهراد
23 تیر 92 9:31
عزيزم قبل از هر چيز امروز 23 تيرماه 1392 سالگرد ازدواجتونو تبريك ميگم اميدوارم كه سالهاي سال در كنار همسر مهربانت و نيني‌گولوي وروجك شيطون به خوبي و خوشي زندگي كني دوماً در مورد مشاوره من توي اين موارد اصلاً نميتونم نظر بدم به نظر من خودت ميدوني به دلت مراجعه كن ببين اون چي ميگه والا از من نخواه
مامان حسنا
23 تیر 92 18:30
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ سکوتم سرشار ز فریاد است سرشار ز شکر و سپاس به کلبه تنهای هام سر بزن لبت خندون، دلت شاد زندگی به کام دلت سر شار از عشق به خدا ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$
الی مامی آراد
24 تیر 92 2:52
عزیزم بستگی به خودت داره توانایشو داری یا نه ولی منکه خودم تا موقع زایمان پایه همه چیز بودمو سختم نبود زایمان هم فقط 10 روز اول سخته بعدش راحت اگه بچه آرومی داشته باشی که انشالله همینطوره به نظرم تا وقتی کوچیکه نگهداریش راحتتره چون هنوز وابسته شما نیست بزرگ که بشه سختر جدا میشه ولی اگر از اول عادت کنه جدا شدن از شما هم جزو عادت کردنش میشه مثل پدرها که بچه ها عادت میکنن به نبودش من بودم میرفتم
babaye arash
25 تیر 92 13:06
كسخل پرسيدن داره؟ خب مگه ميشه هم درس بخوني و هم بچه داري كني


به جماعت مردم كه شده ثابت ميكنم كه ميشه هم درس خوند و هم بچه داري حالا كه اينطور شد بعدم آقاي محترم لطف ادب رعايت كنيد
مامان طاها
25 تیر 92 13:08
من میگم نمیشه. تقریبا دو ماه طول میکشه بعد زایمان تا خودتو پیدا کنی دیگه درس که بماند. بنظرم ثبت نام بکن بعد زایمان تونستی برو نشد نرو همه چی بستگی به خودت داره
mamane radin
25 تیر 92 19:17
up date bodo biya
مامان شین
26 تیر 92 15:10
سلام چه وبلاگ قشنگ و جالبی داری...چقدر بی ریا احساسات رو نوشتی...ایشالله به سلامتی بهرادتو بغل بگیری و بیا ار روزای بودنش بنویسی....خوشحال می شم باهاتون دوست بشم....
بیا به وبلاگمون...
راستی پسرم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بهش رای می دید...کدش 410 هست بیا ببین


چشم باعث افتخارمه
مامان حسنا
26 تیر 92 17:13
عزیزم من اپم میای پیشمون