امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

احتمالا آخرين هفته کاری

1392/5/27 8:41
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهرادم

 107.gif107.gif107.gif107.gif107.gif106.gif106.gif106.gif106.gif106.gif

سلام تمام دنياي من

 

سلام به اون قلب كوچولوت كه با زدنش (تاپ تاپ ) نیشخند

 

منو به زندگي و آرزوي ديدنت نزديك ميكني

  

پسر نازنيم پسر صبورم فقط 10هفته ديگه مونده بازم صبوري كن

 

كه من و بابايي شب و روز به اين اميد ميخوابيم و بيدار ميشيم كه يه روزي

 

از همين صبحهاي زيباي خداوند وقتي چشم باز كرديم

 

 تور رو جلو چشممون ببينيم و هميشه يادمون باشه كه ...

 

خداوند بزرگ ترين لطف رو در حق من و بابابت كرده25.gif

 

  دوستت دارم 1179716242_www-animaatjes-nl.gif

 

 

 

پسرم اونقدر دوست دارم كه نميشه وصفش كرد

 

 اونقدر كه حتي بارها شده با خودم بگم ...

 

بهرادم به دنيا بيا شايد تمام عشقي كه دارم

 

 فقط به تو تقديم كنم نه به هيچ كس ديگه

 

 

پسر گلم امروز 26 مرداد 92 هست و من احتمالا و اگه دكترم اجازه بده

 

و باهام راه بياد آخرين هفته اي هست كه شركت ميام

 

 

البته اميدوارم تا ببينيم چي پيش مياداگه برم ...

 

 يه جنبه هاي مثبتي داره  اما جنبه منفي هم داره

 

 

+  :رفت و آمد به خاطر اينكه راهم دوره از شهري به شهر ديگه ميرم

 

 واسه اومدن راحت ميشم مخصوصا تو اين گرما و منم كه گرمايي شدم

 

 به خاطر تو ماماني چون پسر طبعش گرمه

 

-  : بمونم خونه حوصلم سر ميره و هي غر ميزنم كه چيكار كنم

 

باز اگه تو بياي سرم حسابي شلوغ ميشه تازشم دانشگاه هم دارم

 

اما اين 1ماه و  خورده ديوانه ميشم از بيكاري

 

 { نكته بعدي :

 

هر كس منو ميبينه ميگه نسبت به ماهت چقدر شكمت كوچيكه

 

ماماني خيلي غصه ميخورم نكنه رشدت خوب نباشه پسرم

 

 استرس ميگيرم قبل بارداريم دور شكمم 83 بود الان 97 هست

 

 البته 1هفته پيش اندازه گرفتم در هر صورت خدا كنه شكمم ربطي به رشد تو نداشته باشه

 

 آمين

انشالا 10 هفته ديگه كه اومدي تو بغلم معلوم ميشه

 

گنده بودن شكم ربطي به رشدت داشت يا نه دوست دارم بهرادم }


 

يه خبر ديگه پسرم :

 

دايي جونتم از همين امروز بلاخره با پيگيريهاي بابابزرگ جونت

 

 تونست بره سركار نميدوني ماماني چقدر خوشحال شد

 

حتي شايد بيشتر از داييت آخه از آرزوهام بود كه اونم سرو سامون بگيره

 

خدايا از اين همه لطف ممنون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
28 مرداد 92 12:06
خداروشکر ک حال مامانی و نی نی خوبه...
عزیزم نگران شکم کوچیکت نباش ایشالا ک رشدش خوبه


ايشالا
مامان آيسو وآيسا
30 مرداد 92 13:07
عزيزم نگران نشو اندازه شكم هيچ ربطي به رشد ني ني نداره انشالله به سلامتي بياد تو آغوشت ويه نفس راحت بكشي


ایشالا