امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

آخرين مهمان مامان و بابا

1392/6/5 11:16
214 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيزم خوشگلم

 

امروز 05/06/92 مهمان دارم دوست بابايي هست

 

اون ميخواد بياد واسه اتاقت تاقچه چوبي بزنه

 

واسه همين بابايي دعوتش كرد كه شامم با خانومش بياد

 

اين آخرين مهماني هست كه من و بابايي دوتايي پذيراي مهمان هستيم

 

اگه خدا بخواد بعدش تو به دنيا مياي و از اون به بعد

 

 3تايي پذيراي مهمانهاي عزيزمون هستيم

 

در گير بودم كه چي درست كنم كه بهم زياد فشار نياد اولش خواستم

 

جوجه كباب درست كنم باباي رايمو زد گفت درسته آسونه

 

 اما من بايد به دوستم تو نصب تاقچه كمك كنم

 

 و ديگه وقتي نميمونه كه برم جوجه كباب درست كنم از قبلش درست كنيمم

 

مزش ميره سرد ميشه واسه همين كنسل شد و با دوستام مشورت كردم

 

 تو شركت گفتن قيمه درست كن راحتر و قرار قيمه درست كنم ديرو غروب رفتم

 

 ژله درست كردم توش انگور و سيب ريختم و خورده كاريهاي ديگرو آماده كردم

 

 تا امروز غذاي اصلي رو درست كنم ايشالا كه بهم زياد سخت نميگذره

 

و تو پسرم اذيت نميشي ايشلا

 

اگه شد عكسم ميگذارم كه يادگاري بمونه اگه شد

 عکسا تو ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسنا
5 شهریور 92 13:19
به امید اون روز.....
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:23
انشالله پست بعدی عکس بهراد جون خوشگلم رو ببینم
مامان بهراد
6 شهریور 92 12:15
عزيزم سلام خوبي خيلي خوشحال شدم كه تو ماه 7 هستي منو ببخش من حتي به وبلاگ پسرم سر نزدم بنا به دلايلي شرمنده تو رو خدا ببخشيد كه بهت سر نزدم آخه يه موضوعي پيش اومده بود ميخوام زياد در مورد مسئله زندگيم توي وبلاگ پسرم ننويسم چون احساس ميكنم سوء استفاده شده بازم ببخشيد اميدوارم كه بهراد كوچولوي مامان هديه سالم به دنيا بياد.

مرسی عزیزم همین که هردوتاتون سالمین و خوش باشین بسه اصلا ناراحت نیستم از اینکه سر نزدی و درک میکنم که نمیشه همش سر زد بوووووس
مامان ارزو
7 شهریور 92 0:07
سلام مامان هدیه قلقلی شدی یا نه ؟ خوب از این دوران استفاده کن و با لقدهای گل پسرت کیف کن. راستی طبیعی زایمان میکنی؟ من طبیعی بودم خیلی هم عالی بود؟ شما تهران نیستین؟ اوووه چه قد سوال شد مواظب خودت و نی نی ت باش
مامان ارزو
7 شهریور 92 0:09
راستی آرزو هم تو 32 هفتگی 170 بود و تا 40 هفته هم تو شیمک من بود به دنیا اومد 3230 بود ماشاله پسمل تو هم توپولو میشه شک نکن


ایشلا