امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

تولدم مـــــــبــــــــــا رکـــــــــــ...

1392/6/7 7:45
371 بازدید
اشتراک گذاری

1186087378-86.gif0f9fbdb2.gif

امرزو روز خودمه پسرم مطلب اختصاص داره به خودم 

 

با اجازت پسرم از خودم بنویسم اجازه میدیییی؟؟؟

 

من امروز رفتم تو سن 130.gif123.gif دیدگه پیر شدم هههههههه

 verjaardag20vuurwerk.gif

عزیزم از دیشب برات بگم که چی شد

 

بابایی دیشب دورو ور ساعت 9.30 زنگ زد که من باشگاه هستم

 

البته من دیدم صداش پخش میشه مشخص بود تو سالن باشگاه هست

 

خلاصه بهم گفت ظهری داشتم میرفتم مثل اینکه یه 50 هزار تومانی از جیبم افتاده

 

و تازه متوجه شدم ببین تو راه پله ها نیست منم از همه جا بی خبر گفتم باشه

 

قطع کن میرم میگردم بهت زنگ میزنم منم پاشودم رفتم

 

در رو که باز کردم تا برم سمت چراغ روشن کنم چون راه پله تاریک بود

 

تو تاریکی دیدیم کنار در یه چیزی سایه میزنه اولش فکر کردم

 

داداشم ظرفی چیزی خونه مامانم مونده اورده گذاشته پشت در و رفته

 

بعدش که چراغ روشن کردم دیدم کیکه در همون لحظه فکر کردم

داداشم و زنداداشم واسه تولدم کیک گرفتن تو همین فکرا بودم که ...0013.gif

 

یهو دیدم شوشو صداش در اومد و میگه

 

 

تــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــدت مـــــــــــــــبـــــــــــارکـــــــــــــــــــــــhappy20birthday.gifــ

 

من هنگیده بودم خشکم زده بود دیدیم شوشو با یه دست گل اومد بالا111.gif

 

وای خدا نمیدونی هم هنگ کرده بودم و هم میخندیدم

 

خلاصه کلی خوشحال شدم آخه خیلی دوست دارم همش سوپرایز بشم

 

بعدش اومدیم تو و...  

 

چندتا عکس تو ادامه مطلب

 

یه چیزه دیگه تو آلبوم خاطرات اتاق به هم ریخته بهرادم  گذاشتم  

 

راستی عکسای آپ قبلیم فقط دوتا عکس تونستم بگیرم

 

اما گذاشتم تو ادامه مطلبه 

 

  

 

 

راستی این کیکه داستان داره به شوشو گفتم چرا کیک تولدم بچگونست

 

گفت خواستمپسرمم ناراحت نشه که واسه مامانش تولدگرفتیم

 

با 1تیر دو نشون زدم کیک واسه تو و عکس تام هم واسه بهراد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

میترا
7 شهریور 92 12:29
تــــــولـــــدت مــــــبـــــارک انشاالله 120سال بشی
مامان حسنا
7 شهریور 92 20:43
عزیزم تولدت مبارک... ایشالا 120 ساله بشی... منم خیلی دوس دارم سوپرایز بشم
مرجان مامان آران
9 شهریور 92 0:40
اخیییییییی چه سورپرایز خوبیییییی تولدت مبارک عزیزمممممممممممممممم ایشالا 120 سالگیتو جشن بگیری منم شهریوریمممممممممم
الی مامی آراد
10 شهریور 92 10:55
عزیزم تولدت مبارک
مامان آيسو وآيسا
10 شهریور 92 12:32
مباركه تولدت هديه جووووون
ریحانه
16 شهریور 92 21:06
تولدت مبارک خانوم خانوما طرز سورپریز کردنت برام خیلی جالب بود. واسه شوشوم خوندم اونم خوشش اومد. برات بهترین ها رو آرزو می کنم