امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

باز كردن سيسموني بهراد

1392/6/12 7:53
452 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم نفسم بهراد ماماني

 

ديروز كه تعطيل بود بابابي تا قبل ظهر موند خونه بعدش رفت سر كار

 

 صبح تا ظهر منو باباي رفتيم سراغ اتاقت عزيز دلم و دوتايي دوربين آماده كرديم

 

نشستيم و با هم سيسمونيتو باز كرديم و كلي چيزهاي خنده دار توش بود

 

 كه اين فيلمو وقتي بزرگ شدي نگاه كن عزيز دلم اينجا هم نميتونم بگذارم

 

چون فقط اينجا حجم پايين قبول ميكنه و اون فيلم حدودا 45 دقيقه طول كشيده

 

ماماني كه ديگه از نفس افتاد تا همه رو معرفي كنه

 

خلاصه باباي هم پرده اتاقتو اندازه گرفت و ديشب كه از سر كار برگشت

 

اومد و و پرده رو نصب كرد قشنگ شده بود

 

ايشالا وقتي ميخوام بچينم عكساي همه سيسموني رو ميگذارم

 

پسرم به اميد سالم به دنيا اومدنت هستم دوست دارم بوووووووووس

 

راستي خبردار شدم از يكي از دوستام كه اونم باردار بود

 

و همونجايي كه من قرار برم واسه زايمانم اجازه ميدن تا فيلم بگيريم

 

از زمان زايمان و ميتونم زماني كه بيهوشم و تو داري به دنيا مياي

 

 و گريه ميكني رو بعدا ببينم وااااي چه هيجان انگيز

 

خدا كنه اون پرستار بتونه قشنگ فيلم بگيره آمين

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
12 شهریور 92 8:19
حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
مامان یکتا
12 شهریور 92 8:40
سلام عزیزم واقعا دوران بارداری بهترین دوران برای یک مادر می توانه باشه قدر این دوران را بدان انشاالله به سلامتی
یگانه جان
12 شهریور 92 8:41
سلام سعی کنید پیش ما هم بیاید تنها هستیم
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:16
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.
مامان ایدین
20 شهریور 92 9:51
سلام مامانی ایشالا به سلامتی
عکسا رو بزار ما هم ببینیم


سلام گذاشتم عزیزم نگاه کن
مامان آيسو وآيسا
21 شهریور 92 13:03
مباركش باشه عكسهارو هم ميزاشتي