امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

واکسن زدن بهراد

1392/9/28 13:22
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم بهراد و دوستای خوبم

0293.gif

گل پسرمو صبح  روز دوشنبه 25 آذر ساعت 10 بردیم واسه واکسن

من خودم استرس بیشتر داشتم تا بهراد و حاضر بودم دردشو من بکشم اما بهراد درد نکشه خلاصه خانمی که مسئول واکسن بود قطره فلج اطفال و دوتا واکسنارو زد 0249.gifبه دو طرف پاهای بهراد

و بهرادم کلی گریه کرد و بعدش قد و وزنشو کرد وزنش 5.300 بود و قدش 56 و گفت خوبه

1WR613964.jpg

 

ما هم بهرادو آوردیم خونه و شروع کردم به کمپرس یخ گذاشتن و بعدش هی شیر دادم تا میتونستم شیر میدادم  که زیاد تب نکنه و بتونه مقاومت کنه و اونم تب کرد اما خیلی زیاد نه و اونقدرا هم که فکر میکردم بی قراری نکرد خدا رو شکر

 

 0298.gif

بوووووووووووووووووس به پسر قوی خودم

 

 0124.gif0124.gif0124.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
30 آذر 92 10:55
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم
میترا
30 آذر 92 16:34
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیاناهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق ودوستی طولانی ترین شب سال را منور کند.. یلدا مبارک
مامان سونیا
30 آذر 92 18:50
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد
مامان بهراد
8 دی 92 8:31
مامان هديه جون بلاخره بايد واكسينه بشه همه ما اين مراحل رفتيم خانمي