امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

تا بدنيا بياي 100 اسم برات ميگذارن

1392/2/25 8:40
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهراد گلم فينگيل مامان :

از وقتي همه فهميدن كه تو پسري ديوانه كردن منو همه فاميل هركي واسه خودش يه اسم انتخاب ميكنه و مياد بهمون ميگه اين اسمو بگذار اون اسم بگذار اولين نفري كه اسم انتخاب كرد مامان بزرگت بود مامان بابايي و بعدش مامان خودم و بعديش خواهرشوهرم استرس پيدا كردم برم شكلات بخورم شايد آروم بشم  

آخه منو بابايي واست اسم انتخاب كرده بودي و دليلي نداشت  ديگرون برات اسم بگذارن اما بابايي بهم گفت اصلا ناراحت نباشniniweblog.comاسم بچمون رو خودمون انتخاب كرديم بگذار همه واسه خودشون يه اسم بگن ما اسممون هموني هست كه باهم نشستيم فكر كرديم و من خيالم راحت شد  وگرنه بهرادم 100 اسمه ميشديniniweblog.com

ديشبم خواب ديدم دوباره كه ماه اخر بارداريم بود و دارم ميرم واسه به دنيا آوردن بيمارستان و دكتر همه چيزو چك كرده بود و گفت خوبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 9:06
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم
مامان ازاده
14 خرداد 92 13:42
هدیه عزیز من تازه با وبت اشنا شدم-منم یه پسمل ناز مثه پسلی خودت تو دلم دارم-والله منم دقیقن همینطور-همه واسه اسمش یه چیز میگن -کلافم میکنن-ولی من اخرش هر اسمی که خودم میخام میذارم-مواظب خودت باش عزیزم-خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم


باشه حتما بووووس فعلا که خیلی ناراحتم قالبم خراب شده دستش نزده بودم اصلا یهو خودش پرییییید