امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

هفته18 بارداري و تكانهاي كوچولو

1392/2/28 13:28
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهراد مامان و بابايي

پسرخوشگلم الان رفتي تو هفته 18 و من همچنان خدا رو شاكرم كه هنوزم مراقبت هست و اين نعمت بزرگ رو به من و بابايي و خانوادم داده و اميدوارم لياقتش رو داشته باشم

بهراد من اين هفته به اين صورت خواهد بود:

ادامه مطلب يادتون نره

اندازه كودك شما  تقريبا 14 سانتي متر (تقريبا به اندازه يك سيب زميني بزرگ) و وزن او حدود 220 گرم است. او مشغول خم كردن دستها و پاهايش است و شما به تدريج اين حركات را بيشتر و بيشتر احساس خواهيد كرد. رگهاي خوني او را مي توان از زير پوست نازك و شفافش ديد و گوشهاي او اكنون در مكان نهايي خود قرار دارند و بخشهاي بيروني گوشهاي او نيز پيدا هستند. دور اعصاب او با ميلين (كه يك پوشش محافظ از جنس چربي است) در حال پوشيده شدن است و اين فرآيند تا يكسال پس از تولد او نيز ادامه خواهد يافت.

ماماني برات بگم كه الان 2روز هست كه عزيز دلم تو دلم يه چيزهايي حس ميكنم كه بهم ميگن آقا بهرادت داره ول ول ميخورهنیشخند قلبو خودشو جا بجا ميكنه الهي من قربونت بشم كه انقدر قوي شدي كه تكون ميخوري

 شنيدم كه تو 4ماه و 10 روز جنين تكون محكمي ميخوره كه مادرهاي باردار كاملا حس ميكنن و من مشتاقانه منتظر اون لحظه هستم الان كه تكون هاي كوچيك ميخوري و حس قشنگيه خجالتماچ

عزيزم امروز تو شركت رفتم سرچ كردم و زيباترين ني ني دنيا رو عكسشو گذاشتم تو سيستمم كه اگه شد و تو اداره بودم و تكان خوردي اون عكس ني ني جلوم باشه آخه ميگن باعث ميشه بچه خوشگل ميشه نميدونم حالا

اينم عكسش

  

  بهراد عزيم مشتاقانه منتظر ديدارتم تا چشماي نازتو به روم باز كني و ماماني بتونه لذت مادر شدن رو حس كنه

دوست دارم بهراد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 14:30
وای ک الان چ کوچولویی قربونت برم با اون قد و وزنت خاله جون ایشالا زود تر ب دنیا بیای که مامانی کلی منتظرته البته منم منتظرم ببینمت زودتر
بابای محمدمهدی
28 اردیبهشت 92 15:25
انشاالله کوچولوت صحیحو سالم بیاد و بشین یه خونواده خوشبخت
معصومه
31 اردیبهشت 92 0:01
عزیزم ایشاله سالم بیاد بغلت به امید خدا.خواهش میکنم برای منم دعا کن عزیزم که بچه دار شم ممنونم
مامان بهراد
31 اردیبهشت 92 11:10
عزيزم من همون لحظه شما رو جزء دوستان بهراد جون گذاشتم پس چرا شما اينكار و نكردي با اينكه هم نام پسرم هست حتماً قابل ندونستين به هر حال اميدوارم كه همچنان سلامت باشيد تا روزي كه نيني‌ نازتون به دنيا بياد از همين جا از طرف بهراد بهش ميگم كوسولوييييييييييييييي ناژ ناژي دوست داليم اين زبان كودكانه‌است اشتباه تايپي نيست.
معصومه
31 اردیبهشت 92 13:29
اگه ممکنه به این وبلاگم هم سر بزنید ممنونم که به وبلاگ بردیا جوون اومدی عزیزم من آدرس وبلاگ ناباروریم رو هم براتون گذاشتم
مامان سونیا
1 خرداد 92 11:46
ای جان قربون این فسقلی بشم من خاله زود زود به دنیا بیا تا خوشگلترین نی نی دنیا رو ببینیم
مامان حسنا
4 خرداد 92 10:39
مامانی چرا آپ نمیکنی
اراز عشق من
4 خرداد 92 15:59
سلام دادش منم در 18 بارداري تكان خورد من خيلي خوشم ميو مد سرمو بزارم روش اونم با ن كشتي بگيره و سرم درد كنه