امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

مشغله هاي عروسي دايي بهراد

1393/5/21 10:45
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي اين روزها بدجور درگيرم خيلي بد هست كه 1دونه خواهر باشي

 

دست تنها به همه كارها برسي اونم چي بچه داشته باشي و بازهم اونم چي كارمند باشي

 

ديگه دارم وااااا ميرم از خستگيهیپنوتیزم

 

روز يكشنبه تاريخ 19 مرداد چمدان برون بود و ما برديم الانم كه دارم مينويسم ساعت 11 صبح روز سه شنبه

هست و خانواده عروس قرار امروز غروب چمدان داداشي رو بيارن

ديشب هم خيلي خوش گذشت ساعت 10 شب فاميلها اومدن و طبقه 3خونه بابام كه به تازگي درستيده

و يه بالكن حدودا 50 متري هست تا 2 شب زديدم رقصيديم خيلي خوش گذشت بهراد خوشمل منم

با روركش هي ميرفت ميومد و ما رو كه ميديد داريم ميتركونيم ذوق زده ميشد و دست ميزد قربونش بشم محبتبوس

ديشب كه از بس جو  گير شده بودم كلا عكس و فيلم فراموش شدخندونک

عكسهاي جديد بهرادمم كه نگذاشتم چون سيستمم خراب شده از خونه دسترسي ندارم

از اداره هم كه قربونش برم همه چيز بسته هست نميشه


 بهراد جونم ديروز غروب بلاخره چمدان دايي جونم آوردن خيلي خوش گذشت شبش هم مامان بزرگ من كه پيشمون بود داشتيم ميرفتيم خونه بخوابيم ازش خداحافظي كه كرديم يهو ديديم داري دست بلند ميكني و باهاش باي باي ميكني شاخ در آوردم قربونت بشم امروز صبح هم ساعت 7 بيدار شدم يعني واسه اداره خواب موندم ديدم تو هم بيداري خودم بغلت كردم بردم پايين تا برم اداره ديدم تا درو باز كنم ببرمت داري با ذوق از باباباييت خداحافظي ميكني فدات بشه مامان الان كه دارم مينويسم ساعت 2 بعداظهر و من امروز دانشگاه دارم تا غروب كاش ميشد بيخيال ميشدم و ميومدم پيشت اما نميشه بهراد دوست دارم بوووووس

پسندها (1)

نظرات (2)

محصولات ساعت نیک
21 مرداد 93 11:06
سلام ساعت دیواری های مخصوص کودکان در طرح های زیبا و دلفریب. بعد از ورود به سایت از بین ده ها محصول ما هر کدام خوشتان امد روی آن کلیک کنید تا توضیحات آن را مطالعه بفرمایید و در صورت نیاز سفارش دهید. متشکرم
زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:45
سلام دوست عزیزم. مدتی است که بخش مشاوره خانواده و ازدواج سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود همچنین خوشحال می شویم نظر خود را در مورد پرسش و پاسخ ها مطرح کرده و در صورت امکان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید. با آرزوی خوشبختی برای همه ی شما عزیزان