امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

دندان در آوردن

1393/6/3 13:03
176 بازدید
اشتراک گذاری

واي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خبر از اين خوشحال كننده تر تو تمام زندگيم نشنيده بودم اونقدر كه تو پوست خودم نميگنم

 

كاش تو اداره نبودم و تو خونه بودم و از خوشحالي جيغ ميكشيدمگیج

 

اره بعد 5ماه انتظار و علائمي كه بهراد واسه در آوردن دندونش داشت بلاخره در آورد

 

قربونش بشم كاش همين الان بودم پيشش و بغلش ميكردم  و بوسش ميكردمبوسبوس

 

امروز صبح ساعت 7.15 بيدار شدم خواب موندم واسه اومدن به سر كارخندونک

 

آخه ديشب دايي و زندايي بهراد اومده بودن خونمون واسه سلام وديروقت رفتن

 

صبح بيدار كه شدم بيام اداره ديدم گلكم بيداره و لبخند ميزنه و سرحاله كلي باهاش بازي كردم

 

و بعدش بعد خدا سپردمش دست باباش و اومدم اداره بعد ساعت 10 زنگ زدم ببينم اين پسرم چطوره

 

گفت خوابه و مامانم تا اون ساعت خبر نداشت ساعت دقيقا 11.39 بود كه مامانم بهم زنگ زد

 

و گفت داشتم بهش غذا ميدادم ديدم قاشقش صدا داد تو دهنش  و فهميد كه دندونش در اومده

 

و منم از خوشحالي نميدونستم چيكار كنم دندون پايين سمت چپش دراومد

 

خلاصه بايد يه زمان مشخص كنم تو شهريور كه واسش جشن بگيرم آخه خيلي وقته منتظرم

 

خدايا چه قدر لذت بخشه اين احساس قشنگ شكر

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان الهام
3 شهریور 93 20:55
مبارکش باشه
مامان امیرعلی
5 شهریور 93 11:58
به به مبارکه به اندازه ای که تو خوشحال شدی منم خوشحال شدم انشالله اذیت نشه و دندونهای دیگه اش هم به همین زودی دربیان
زهره مامان عرفان جون
8 شهریور 93 1:29
آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .