امیر بهرادامیر بهراد، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بهراد پسر آروم و صبور من

یادگاری های قبل اومدنش

1392/7/2 19:30
593 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس رو که همگی میشناسیدهمونی هست که واسه خودم تخیل سازی کردم تا بهرادم به اندازه این نی نی بعد سلامت بودنش خوشگل باشه

این عکس نی نی زیبا رو هم بابای بهراد  رو میز که تو اتاق نشیمن هست گذاشت تا هرروز ببینیمش

من اون لحظه که داشت سلیقه به خرج میداد تو آشپزخانه بودم وقتی اومدم بیرون دیدم عکس رو گذاشته اینجا رو یه شمع تزئینی تکیه داده منم دیدم جاش خوبه تکونش ندادم

 ادامه مطلب هم کل عکسهایی که تا قبل اومدنش گرفتم میتونید ببینید که به مرور زمان زیاد میشه

اينم يادگاري از دايي جون و زندايي

 

 

 

 

 

کتابهایی که در دوران بارداری تهیه کردم و خوندم و واقعا فوق العاده بود مطالبش

 

 

اینم کارت دوران بارداریم

 

اینم از اتاق به هم ریخته بهراد که هنوز درست نشده

 

و منتظریم شوشو بیاد و تزئیین کنیم اون پرده به هم ریخته هم

 

پسرم بابابیت امروز فردا میکنه بدوزه از تنبلی یا وقت نمیکنه نمیدونم

 

هی میگم بدوزش امروز فردا میکنه از 4ماهگی دارم بهش میگم

 

دست بکار شو و الان8 ماهه هستم

سری جدید کتابهایی که خریدم

 

کتاب داستان و سی دی هایی که بابای بهراد براش خریده 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سونیا
6 خرداد 92 12:06
ایول هر او تا شو درست کردی خیلی بلایی ها
مامان سونیا
6 خرداد 92 12:07
ببینم حالا راستی راستی دوست داری بهراد شکل این پسمل بشه خوشگله ولی از سونیای من که خوشگلتر نیست
مامان حسنا
6 خرداد 92 19:14
چه بابای خوش ذوقی افرین... حالا مامانی دعا کن صحیح و سالم دنیا بیاد به خوشکلیش نگاه نکن. راستی مامانی بهراد گلمون ک اذیتت نمیکنه تو دلت
مامان حسنا
6 خرداد 92 19:15
مامان طاها
7 خرداد 92 14:12
ان شا الله که نی نی نازتون به سلامت به دنیا بیاد.
مامان طاها
7 خرداد 92 14:17
وااااای چقدر جالب منم وقتی باردار بودم خیلی این عکسو نگاه میکردم عکس پشت زمینه گوشیم این عکس بود.
مامان طاها
7 خرداد 92 14:18
در جواب سوالتم میگم ما تو یکی از شهرستان های کرمانشاه هستیم.


چه جای خوبی خیلی دلم میخواست به شهرتون سر بزنم کرمانشا و همدان رو خیلی دوست دارم سر بزنم انشالله 3نفری میریم
مامان طاها
7 خرداد 92 14:20
ان شا الله به زودی خانوادتون این جوری بشه.



سه نفره و صمیمی و عاشق.



الهی آمین.


مرسی عزیزم انشالله


مرجان مامان آران
7 خرداد 92 21:30
اخي عزيزممممممممم چه بامزهههههههه خيلي جالب بود عكس گذاشتين ايشالا بهارد خوشگلمون صحيح و سالم يماد بغلتون عزيز دلمممممم مرسي كه بهمون سر زدين لينكتون مردم مهربونممممممممممممم
الهام مامان علیرضا
7 خرداد 92 22:09
سلام عزیزم چه عکس قشنگی ایشالا بهراد جون به همین خوش تیپی باشه... راستی ما بعد از تولد علیرضا به اصرار باباش عکس هامونو تو یه سایتی آپلود کردیم و بهمون یه نی نی داد که اصلا شبیه علیرضا نبود. ایشالا بهراد خان به سلامتی به دنیا بیاد و بشه همه امیدتون. بازم میام پیشتون.
مامان بهراد
11 خرداد 92 7:54
واييييييييييييييييي خدا چقدر نازه اين پسمل، بهراد شما حتماً از اين خوشگل تر و بانمك‌تره مجه نه اين خان‌دايي معلومه بيشتر از مامان و باباش منتظر ورود اين نيني‌كوسولو موسولو كه عكسشو كشيده. الهي سلامت باشه بهراد منم كه خيلي منتظر تا اون يكي هم اسمش و ببينه


ایشالا مرسی
مامان حسنا
10 مرداد 92 16:46
اخی عزیــــــــــزم خیلی خوبه همه رو نگه میداری


مامان ایدین
10 مرداد 92 20:47
نیر مامان ارین
11 مرداد 92 1:44
عزیزم انشالله به سلامتی بهراد گلتو بغل بگیری
مامان آيسو وآيسا
11 مرداد 92 20:40
خيلي خشگل ني ني تخيلتون انشالله ني ني بهراد از اينم خشگلتر بشه
عكس سونوها تو هم ديدم
انشالله به سلامتي وراحتي بدنيا بياد ني ني جوووووووووون


مرسي ايشالا
مرجان مامان آران
7 مهر 92 14:31
زودی عکسای اتاقشو بزار دلمون اب شد
silda
31 خرداد 93 22:16
وااااااای چه خوشجل این پسری ک تخیل خودت ولی بهراد نانازتره من ک عاشقش شدم